23.4.2011

Etsintäkuulutus!

Huomiotahuomiotahoo, ihan vaan tiedoks, että jos ootte nähny mun vauvoja niin tuokaa ne äkkiä mulle tänne kotiin...Äippä nimittäin väittää ihan tosissaan, ettei niitä oikeesti oo, että olisin valeraskas! Mä oon kyllä ettiny jo monesta paikasta, mummulan ulkokopista, sohvan alta ja sängyn alta, enkä mä löydä niitä. Eilen yritin lenkilläkin hidastella, että jos ne vaikka olis lähteny ulkoilemaan ominpäin ja saisin niistä vainun, ni äiti vaan nyppi hihnasta ja hoki että "tuu nyt". Se ei kans sitte tajua mitään!!! Ei vaan, mun täytyy nyt mennä ainakin lämmittään petiä, jos ne vaikka tulis omin päin takasi. Heippa ja pitäkää silmät auki. Lukumäärästä ei oo tarkkaa tietoo ja ulkonäöstäkään en oo ihan varma, mutta palauttakaa jos törmäätte, kiitos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

5.9.2009

5.9.2009
synttäripäivänä